2010. június 1., kedd

Újra itt

Október óta nem írtam ide, csak néha belesek,és mindig elcsodálozom, hogy mennyien olvassátok a blogomat. 

Nagyon jól esik, de kissé mindig elfacsarodik a szívem, ha arra gondolok, mióta nem írtam nektek semmit.

Persze oka van, és elég komoly, de akkor is.

Naszóval, mint korábban írtam volt, márciusra írtak ki a kisebbik gyerekünkkel, ám mindenféle-fajta komplikációk miatt dec.8. lett belőle. Igen, ennyivel korábban megérkezett szegénykém.

És lány lett, ami nagy mázli volt neki az első időkben - ők jobban bírják a strapát - meg titkon azért jobban szerettünk volna még egy kiscsajszit.

Hát megkaptuk, csajszi is, meg kicsi is, 630 gr volt mikor született. Most már "nagy", átlépte a 3 kg-t.


Ezért nem írtam, de most, hogy már két hónapja itthon van, beállt vmiféle rend az életünkbe - és átalussza az éjszakákat, óó igen! - újra idevetődtem.

Úgyhogy most gyorsan összeütök magamnak vmi kis hajnali utóvacsit,és jövök egy új kedvencünkkel.

2 megjegyzés:

Emőke írta...

Dejó, hogy írtál :)))

lificke írta...

Jó hírek! Remélem már jól vagytok mindannyian, megerősödve! És várom majd a nyári recepteket! :)