2009. május 25., hétfő

Kerti mesék és gyerekszáj

A kertem most már egyre szebb (ígérem kölcsönkérem majd a szomszéd gépét és lefotózom), van benne zöldség és virág is. Név szerint: paradicsom (már van is rajta pár), retek (na ez valószínüleg nem jött be, múltkor a férjem kérésére megnéztem egyet, és bár a levelei szépek, pont a lényeg, a gyökkérrész soványka - mondtam is neki, hogy ez diétás retek:-)), és végül a cukkini.
Virágból meg egynyáriak vegyesen lobélia, mézvirág, illetve a férjem nekj vett két bokor, az azelea és a rododendron.
Sőt van egy szajkóbébink is. A szomszéd találta, majd "értejöttek" a szülei, de ma megint itt volt, csak most hozzánk jött. Nagyon édes, a gyerek meg örül, hogy ilyen közelről láthat madarat.
És egy kis kulináris gyerekszáj a szomszéd kislánytól, Zsófitól:
Főztem Robinak (a 14 hónapos öcsi) babfőzeléket...ilyen zöldes-barnás babból.. és tettem bele ilyen kis édes, nem csokis cukrot... és Robi lenyelte, mert ez ilyen lenyelős bab volt, tudod?
Zabálnivaló :-)))

Nincsenek megjegyzések: