2009. március 28., szombat

Az esküvönkről bővebben




SZarvasmici játékára jelentkeztem, de akkor csak gyorsan felraktam egy képet, írni nem írtam semmit. Ez következik most. Meg egy olyan kép amin jobban látszik a ruha.
A hajamat és a sminkemet is én csináltam - miközben a lányom ott ugrált körülöttem - és persze indulás előtt jöttem rá, hogy a melltartóm kilátszik a ruha alól, nem is kicsit. Úgyhogy melltartó le, az esküvő alatt meg igazgathattam magamon a ruhát, mert Réka mindig le akarta rángatni. Van egy közös képünk, amin igencsak furin festek emiatt :-)
2008 júli 3.-án volt a nagy nap, fent a Budai Várban. Nagyon szép volt a helyszín. Egyszerű kis polgári szertartás volt, nekem a húgom volt a tanum, férjemnek pedig a legjobb barátja. Nekem ott volt még anyukám, a nagyim, apám az élettársával. Férjem részéről anyósom, neki az ikertestvére és a férjem nagyfia a barátnőjével. És persze a kis "koszorúslány", ami Rékánk.
Szegénykém nagyon nyűgös volt mire odakerültünk, kédőbb volt svédasztalos ebéd a Trófeában, akkora már igencsak hisztis volt, egy perc nyugtom nem volt tőle, alig tudtam enni (azért kipróbáltam a sushit és süttettem magamnak cápát-ez is jó volt)
Másnap pedig lementünk apámék nyaralójába a Velencei tóhoz, oda jött látogatóba pár barátom. Egy napra átugrottunk Badacsonyba (én még sosem jártam ott), nagyon jól éreztük magunkat.

Nincsenek megjegyzések: