2009. április 8., szerda

Tejszines pulykás pizza, kiskert és turimánia

A férjem mostanság rákapott a pizzára (bár most kész pizzalapot használtam), ez a feltét pedig nagy kedvence. Szentendrén ettünk ilyet először egy jó kis pizzériában, most megcsináltam itthon is.
Hozzávalók (két laphoz):
30 dkg pulykamell
tejszín
fokhagyma
keményítő (liszt)
füstölt sajt (opcionális)
jó, bors

Elkészítése:
A pulykát felkockázom falatnyi darabokra, 2-3 gerezd félbevágott fokhagymával együtt kevés olajon lepirítom, majd sózom, borsozom. Ha megpuhult, akkor egy kiskanálnyi keményítőt elkeverek egy deci tejszínnel, és felöntöm vele a hút. Összefőzöm, ha kell teszek még bele tejszínt, a lényeg, hogy jó sűrű mártása legyen.
A pizzalapra kanalazom, sajtot reszelek rá, amjd az előmelegített sütőbe tolom, és addig sütöm, míg a sajt rápirul a tetejére. Pár perc az egész, remélem kipróbáljátok ti is.

A kiskertről: nagy kertépítésben vagyok, mióta ideköltöztünk évről.évre jobb lesz a kert. Most ültettem retket (már hat darab ki is kelt, juhééé), meg újzélandi spenótot, meg elvetettem a paradicsomot. A hónap végén jön még a cukkini, és a citromfű. Remélem kibírják ezt a nem túl jó talajt és lesz egy kis saját terményem.

És végül a turis szerzemények. Magamnak vettem két nxári cipellőt, egy barna Next vékonypántos barna saru jellegűt és egy fehér parafatalpút. MIndkettő kényelmes, és jól is néznek ki. Magamnak még egy H&M fekete rövid vászonsortot zsákányoltam (elvileg 12 évesekre való-hehehe :-)), ilyenem se volt még, de nekem tetszik, sőt a férjemnek is. A lányomnak meg egy tündéri kis nyári rucit, jó kis retrós darab, geometrikus mintával két zsebbel, imádnivaló, meg egy cuki rózsaszín bolerót a hűvös nyári estékre :-)
És a legszebb az egészben, hogy összesen 2800 jómagyar forintot hagytam ott. Úgyhogy nagyon megérte.
Összességében egész jó kis nap volt, nektek is hasonló jókat kívánok!

Nincsenek megjegyzések: