2009. április 24., péntek

SPÁRGA!!! és egy kis grill

Itt a spárgaszezon, ma már megettem egy egész csomaggal (fél kg) egy kicsi jutott férjnek-gyereknek, de a holnapi grillparti-bevásárláskor tuti megint veszek még. Kipróbálom milyen grillezve. Biztos jó. A lányom, pedig ma nyersen ropogtatta, igazi kis mindenevő. :-)
Korábban a velveten megjelent egy spárgás cikksorozatom, elolvashatjátok itt.
Plusz a kommentekben még jópár recept.
Én nagyon büszke vagyok magamra, hogy a férjem miattam próbálta ki a spárgát, azóta ő is imádja.
Legjobban úgy szeretem, hogy kis vajon átpirítom, egy csipet só, egy kevéske víz (tényleg kevés) befedem, és addig párolom csak, míg szép élénkzöld lesz. Isteni!
Holnap indul a nagy bevásárlás, aztán vasárnap sütögetés. Az egyik kedves vendégünk hoz még egy grillt, a végső verzió szerint a menü tarja, kolbász, hamburger, illetve akarok még sütni sajtos-magos ropogtatnivalót.

Nincsenek megjegyzések: