2009. február 22., vasárnap

kötőtűk és narancsok

Az utóbbi napokban esténkét kötéssel múlatom az időt, ezér sem posztoltam. Nagyon-nagyon lelkes vagyok, főleg, hogy egyre jobban megy, már a jelöléseken is eligazodom. Persze szokásomhoz híven nem apróztam el, a kisebb gyakorlatozások után egyből egy kendőt kezdtem kötni. :-)
Szerintem elég szép (sápadt rózsaszín -az eladó szerint mályva - színű vastag fonalból kötöm), főleg ahhoz képest, hogy egy hete még azt sem tudtam melyik a sima és melyik a fordított szem. :-DD
Majd ha elkészült akkor kerítek fotómasinát és megmutatom nektek.



De hogy ne maradjatok recept nélkül, hoztam nektek egy fantasztikusan finom sütireceptet Chili & Vaniliától
Már pár napja nézegettem, aztán a szomszéd kisfiú első szülinapja alkalmából megsütöttem. A legmacerásabb része a narancsok héjának lereszelése volt, onnantól már pillanatok alatt elkészült. Én a receptben leírt adag felét sütöttem meg, de legközelebb a nagy adagot fogom sütni, mert annyira ízlett. Író helyett egy pici tejjel elkevert házi natúr joghurtot használtam, a süti állagra jó lett, úgyhogy szerintem ez jó az író helyettesítésére.
Egy nap alatt elfogyott, remélem ti is megsütitek és nektek is izleni fog!

Nincsenek megjegyzések: